Infolinia Eurobank

Eurobank przygotował dla swoich klientów wysokiej jakości obsługę telefoniczną. W jaki sposób możemy z niej skorzystać?

Eurobank to instytucja posiadająca bogatą ofertę dla klientów indywidualnych. Powstał on ponad dekadę temu. Obecnie oferuje klientom bogatą paletę usług, zawsze zwracając uwagę na takie aspekty jak prostota i szybkość realizowania usług. W podobny sposób Eurobank podchodzi do pomocy telefonicznej na infolinii.

Infolinia Eurobanku

Eurobank posiada infolinię czynną 7 dni w tygodniu przez 24 godz. na dobę:

  • aby się z nią skontaktować, wystarczy zadzwonić na numer 19 000,
  • jeśli dzwonimy z zagranicy, wybieramy numer 48 711 90 00.

Koszt połączenia się z infolinią jest uzależniony od cennika naszego operatora.

Kredyt hipoteczny i zastrzeganie kart

  • W sprawach związanych z kredytem hipotecznym należy dzwonić na numer 19 000, ale tylko w godz. 9-21.
  • Jeśli chcemy zastrzec naszą kartę płatniczą, możemy to robić non-stop (24h/7 dni) pod numerem (+48) 71 795 54 49 lub przy pomocy Systemu Zastrzegania Karta (nr +48 828 828 828).

Bankowość telefoniczna

Infolinia to punkt wyjścia dla oryginalnej usługi jaką oferuje Eurobank. Jest nią bankowość telefoniczna. Aby uzyskać do niej dostęp, należy pójść do placówki banku i założyć jedno z trzech kont (active, classic, prestiże). Możemy też wziąć po prostu kartę kredytową banku. Następnie należy zapytać o opcję bankowości telefonicznej.

Podczas wizyty w placówce podpisujemy umowę o bankowość elektroniczną i odbieramy nasz unikalny kod identyfikujący. Teraz pozostaje nam już tylko zadzwonić pod numer 19000 i wybrać „4” po to, aby nadać nasz kod. Od tej pory możemy korzystać z palety usług oferowanych w tym trybie.

Co oferuje nam bankowość przez telefon?

Usługa bankowości telefonicznej daje nam darmowy dostęp do konta lub karty kredytowej przez telefon. Możemy z niego korzystać przez całą dobę. Możemy przy niej korzystać bądź z automatycznego serwisu IVR bądź z obsługi z Konsultantem. Dzięki usłudze możemy ciągle korzystać z informacji o naszym saldzie, historii konta. Możemy zakładać z jej pomocą lokaty i rachunki, zastrzegać karty płatnicze oraz dokumenty tożsamości. Ponadto, pozwala ona na zarządzanie dostępem do naszej bankowości mobilnej i internetowej.